Zdrowe przekąski

Dzieci z grupy IV przygotowały przekąski owocowe. Dzieci samodzielnie kroiły i nadziewały na wykałaczki. Efektem końcowym wspólnej pracy było próbowanie i smakowanie własnych wyrobów.

Spotkanie z policją

10 października dzieci z grupy II i III miały spotkanie z policjantka. Pani policjantka przybliżyła dzieciom zasady bezpieczeństwa w domu i w przedszkolu oraz zasady bezpiecznego poruszania się po drodze. Opowiadała o postępowaniu dzieci w różnych sytuacjach, dając im możliwość oceny – czy zachowywały się dobrze, czy też niewłaściwie. Dzieci podziękowały pani policjantce za dobre rady i wręczyły upominki.  Serdecznie dziękujemy mamie Mai i Przemka z grupy III za zorganizowanie spotkania.

Wycieczka do Muzeum Emigracji

4 października dzieci z grupy V brały udział w warsztatach pt. „W jaki sposób dotrzeć do dalekiego kraju?” Warsztaty odbyły się w Muzeum Emigracji w Gdyni.  Dzieci na wycieczkę zabrały ze sobą swojego pluszowego przyjaciela. Dzięki historii pewnego znanego misia Paddingtona, dzieci poznały podstawowe pojęcia związane z emigracją i podróżowaniem.

Wycieczka do zajezdni autobusowej

Dnia 30 września dzieci z grupy III były na wycieczce w zajezdni PKA Przedszkolaki uczyły się kasować bilety, zwiedzały bazę autobusową. Niezapomnianym przeżyciem był przejazd autobusem przez myjnię autobusową. Z okazji Ogólnopolskiego Dnia Głośnego Czytania Pan Prezes PKA (tatuś Jasia) przeczytał dzieciom opowiadanie pt. ,,Kierowca rajdowy”.Przedszkolaki brały udział w konkursie plastycznym pt. ,,Najbardziej kolorowy autobus”.Wycieczkę uświetniły cukierki i kolorowe gadżety dla każdego przedszkolaka.

Dzień głośnego czytania

Okazji do czytania dzieciom jest wiele i powinniśmy robić to jak najczęściej zarówno w domu, jak i w przedszkolu. Czytanie na głos stymuluje rozwój dzieci, wzbogaca ich słownictwo oraz rozwija wyobraźnię. Ogólnopolski Dzień Głośnego Czytania, który przypadał na 30 września, był kolejną okazją do wprowadzenia przedszkolaków w magiczny świat bajek, opowiadań i wierszy.
Serdecznie dziękujemy wszystkim rodzicom, rodzeństwu, babciom czy przyjaciołom przedszkola, którzy włączyli się do akcji i u nas czytali dzieciom!!!

Mini – olimpiada Przedszkolaka

Dzieci z grupy IV biorą udział w projekcie MINI-OLIMPIADA PRZEDSZKOLAKA organizowanego przez Gdyńskie Towarzystwo Koszykówki / Basket ARKA Gdynia. Projekt przewiduje cykl 4 imprez sportowych, dzięki którym dzieci będą miały możliwość aktywnie spędzić czas rywalizując i współpracując ze sobą podczas gier i zabaw ruchowych. Pierwsze spotkanie odbyło się 30 września.

Jesień w przedszkolu

Dzieci z grupy V w pierwsze dni kalendarzowej i astronomicznej jesieni przygotowały dla swoich kolegów i koleżanek wyjątkową niespodziankęPod czujnym okiem pani Basi i pani Ady przygotowały wspaniałe jesienne przedstawienie. Mali jesienni artyści pięknie przebrani powitały Panią Jesień piosenkami, wierszami i tańcami. Mamy nadzieję, że tak miło powitana jesień nie będzie smutna, nudna i zimna, ale przepiękna, barwna, ciepła i bogata w jesienne skarby! Serdecznie dziękujemy grupie V!

Dzień Przedszkolaka

„Przedszkolaki święto mają, wesoło czas spędzają”. Pod takim hasłem, po raz ósmy obchodziliśmy Ogólnopolski Dzień Przedszkolaka. Dzień ten dostarczył naszym przedszkolakom wielu wrażeń oraz zintegrował przy wspólnej zabawie dzieci z wszystkich grup przedszkolnych. Przedszkolaki wspólnie obejrzały przedstawienie teatralne pt. „Bajka o kapryśnej księżniczce” w wykonaniu aktorów z  Teatru Conieco.

Dzień kropki w przedszkolu.

16 września w naszym przedszkolu obchodziliśmy Międzynarodowy  Dzień Kropki i wszyscy byliśmy w kropki. Dzień Kropki to święto kreatywności, odwagi i zabawy. Wszyscy szukaliśmy kropek tam, gdzie wcześniej nikt na nie nie zwracał uwagi. Kleiliśmy, wycinaliśmy i malowaliśmy kropki. Było miło i śmiesznie.

Mali chemicy.

Wakacyjne pozdrowienia.

Serdecznie dziękujemy za przesłanie kartek z pozdrowieniami z zakątków Polski. Po zgromadzeniu pocztówek przedstawiających zakątki naszej pięknej Polski powstała pocztówkowa mapa, która zrobiła się kolorowa i piękna.

Pierwszy dzień w przedszkolu.

Po letnim odpoczynku, żegnając słoneczne plaże, górskie potoki i wakacyjne przygody, z radością rozpoczynamy dzisiaj nowy rok szkolny 2018/2019.